|
|
2023. Február |
|
H | K | Sze | Cs | P | Szo | V |
|
|
1
|
2
|
3
|
4
|
5
|
6
|
7
|
8
|
9
|
10
|
11
|
12
|
13
|
14
|
15
|
16
|
17
|
18
|
19
|
20
|
21
|
22
|
23
|
24
|
25
|
26
|
27
|
28
|
|
Az informatikai beszerzés folyamata
2014. 02. 13
- A beszerzési igény esetén a szervezet/szervezeti egység elekronikus módon (webes beszerzési oldal várhatóan 2008 közepétől) vagy hagyományosan kitölt egy beszerzési űrlapot. A tartalom tekintetében érdemes hozzáértővel konzultálni, hogy a szabványosított géppark mely eleme és milyen kiépítésben felel meg az elvégzendő feladatnak, melyre az informatikai eszközt beszerzik.
- A pénz felett rendelkező vezető aláírja, majd belső postával átküldi az ISzO-ba.
- Ha a megrendelés szakmailag megfelelő, s nem kell árajánlatot kérni, elkészülnek a rendelés kísérő papírjai. Ha árajánlat szükséges az ISzO az árajánlatokat beszerzi, a szállítót kiválasztja.
- Ha a rendelés raktárkészletből kielégíthető, a pénzáthelyezési kérelemmel átkerül a IMFK pénzügyi osztályára, fedezetigazolásra, s keretáthelyezésre vagy ellenjegyzésre. Ezzel párhuzamosan a raktárról a megrendelőhöz szállítjuk a gépet, melyet a szervezeti egység leltárába áthelyezünk. Ha szükséges, előzőleg felinstalláljuk.
- A rendelés fedezetigazolásra átkerül a keret felett rendelkezőhöz.
- Visszaérkezés után faxon vagy levélben megtörténik a tényleges rendelés, melyet a közbeszerzési partnernek 30 nap alatt kell leszállítania. Egyéb partnernek az árajánlatban megadott szállítási határidőn belül kell leszállítania.
- Ha a rendelést raktárról tudjuk kielégíteni, akkor kiszállítjuk 1-2 napon belül, ahogy belső szállítást kapunk.
- Ha a rendelés nem elégíthető ki raktárról, meg kell várni a beszállítást.
- A rendelésre a szállító által leszállított berendezést raktárra vesszük a kiszállított pótlására, vagy kiszállítjuk a megfelelő procedúrával.
|
|
Intézményeink
Partnereink
|